terça-feira, 29 de novembro de 2011

"Flipped"

"First Day I met Juli Baker"
"First Day I met Bryce Losky"


"Are you freaking mental? Juli Baker? You hate her."
"That's whats so weird, I don't think I do."



"His hair smelled just like watermelon."
"Juli Baker has always seem plain to me. Until now."



“I fell asleep that night thinking about the kiss that might have been. What did a kiss feel like, anyway? Somehow I knew it wouldn’t be like the one I got from Mom or Dad at bedtime. The same species, maybe, but a radically different beast, to be sure. Like a wolf and a whippet – only science would put them on the same tree.”   


"Some of us get dipped in flat, some in satin, some in gloss; but every once in a while, you find someone who's iridescent, and once you do, nothing will ever compare."

Flipped (2010)

2 comentários:

  1. Vi esta semana o filme. A Juli é um amor e o Bryce é um verdadeiro idiota e isso não é alterado pelo facto dele no final do filme lhe plantar uma árvore.

    Tenho dito.:)

    bjs

    ass. Ricardo Costa

    ResponderEliminar
  2. Ahah! Mas o filme é uma doçura, não achas? Para mim uma excelente surpresa! :)
    O Bryce é querido, mas simplesmente é... rapaz! Lembro-me bem dos meus tempos... Éramos muito mais evoluidas, pensativas e sensitivas quando os rapazes só queriam jogar à bola! Portanto a atitude do pequeno Bryce não me parece nada desfasada da realidade, ela é que é (e é mesmo sem comparação!) um espectáculo de miuda! :)
    E ele plantou a árvore.. e acho que foi a devida redenção! :D

    Beijinhos *

    ResponderEliminar

Pulsa!